lördag 17 november 2012

Hur blev det så här?

I dag har det varit en väldigt fragmenterad dag som inte alls känts som en lördag. Dagen började med att jag skulle bryta upp ett kassaskåp (ja, det var ägaren som bad mig) Sen åkte jag iväg för att jobba lite. När jag var på väg dit så ringde telefonen och så fick jag reda på att min bil var klar på verkstaden. Eftersom jag skulle lämna in en annan bil så var jag tvungen att efter jobbet köra iväg och byta bil för att sen hämta min egna. 700:- fattigare fick jag reda på att det inte var kullagret som var utslitet utan att det var däcken. Spännande. då var det bara till att köpa nya däck då.

Fast nu var det ju inte det jag tänkte skriva om utan att jag sitter här och har lite ont i huvudet. Eftersom dagen har varit som den har varit så har jag missat att dricka kaffe. Det var något jag kom på för en stund sen men tyckte att det var för sent att ta mig en kom. Nu betydligt senare så kommer jag på att det är helg och att det inte gör något om jag inte somnar med en gång. Fast nu är det ju verkligen för sent att ta mig en kopp.

Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar