söndag 24 juli 2011

Finfrämmande

Min kära syster kom på besök, med sig hade hon ett monsunregn och sin pojkvän.


Det var ju tur att han var en sån gentleman och la ut sin jacka vid vattenpölarna


Vi tog på oss våra finaste finkläder och gick en liten skogspromenad med goda vänner. Det var ju tur att vi hade så trevligt för annars hade det ju inte varit kul.


När jag kom hem hade jag så klart fått en fästing vilket jag berättade för en på jobbet. Hon tyckte att jag borde ha samma flyt med tjejer som med fästingar. Ojoj, då hade jag haft fullt upp...


Efter kom vi till något som såg ut som ett ryskt litet café, tyvärr var det stängt men namnet "PRÅVSKÅR" måste jag lägga på minnet.


Dagen innan var vi bortbjudna på mat och spel. Det var så trevligt så när vi bestämde oss för att gå för kvällen var det redan morgon.


Vi hade förmodligen trevligare än dom här herrarna. Undrar om dom sms:ar med varandra...

Hur som så har jag haft väldigt trevlig och fastnar jag här uppe så hoppas jag att syster kommer upp igen.

4 kommentarer:

  1. ja fy för bövelen vad trevligt det var, jag skulle kunna komma direkt!
    och blir du kvar får jag väl komma upp en gång i veckan eller så ;)

    SvaraRadera
  2. Ja precis, jag skulle bara jobbat lite mindre, det skulle inte regnat fullt så mycket och så hade jag gärna sluppit fästingarna.

    SvaraRadera
  3. tack så mycket :-) vilken av bilderna tänker du på?

    SvaraRadera