fredag 17 april 2009

Bromskloss

I går skulle jag på kalas igen. Så därför sa jag till min kollega i god till (tre veckor innan) tror ni att vi slutade i tid? Icke. Igår gick allt extra långsamt. Och igår skulle vi förstås tvätta penslar och då upptäckte den hyggliga pricken att det läckte från kranen. Klart vi måste fixa det just i går. Så det hela slutade med att när jag väl kom iväg på fick jag maratonäta för att hinna ikapp dom andra som var påtag därifrån. Sen när jag skulle åka hem förlorade jag 50kr till min syster. Det var min gårdag. Nu får vi se vad som händer i dag.

3 kommentarer:

  1. Kul med sånna kompisar! Jag har haft liknande situationer skall du veta och sååå förbannad man varit! Nu är jag i den åldern att jag ser till att köra själv, jag kör helt enkelt sonika ifrån dom som inte hinner med...

    Mange B

    SvaraRadera
  2. Haha. Glömde du matlådan iaf?

    SvaraRadera
  3. Jag skall börja styrketräna så kan jag ta honom under armen om tiden skulle bli knapp... Hilda, det räknas inte, du bytte ju ut lådan.

    SvaraRadera