fredag 10 april 2009

ny idé


Jag har ju "krönikan" på söndag och så har jag "äventyret" också på söndag. Fungerar på om jag skall ha något jag kallar "återknytning & reflektion" där jag återknyter till lite inlägg som jag läst eller skrivit under veckan och skriver lite om dom. hur låter det? frågan är bara vilken dag man skall ta det. kan ju inte ha det på söndagen också.

nu är klockan 11:33 och jag måste göra något av den här dagen. har bara dumsurfat och lyssnat på bra musik. skulle kanske hämta tvätten från tvättstugan. dom brukar inte uppskatta när jag lämnar den där.

Jag undrar hur många som läser här egentligen. 2-3 stycken är jag säker på men eftersom det är 10 som röstat så bör det ju vara fler som läser. Läser du?

2 kommentarer:

  1. Japp, men det visste du ju sen innan och jag räknas nog till dom 2-3 styck du var säker på ;-)!

    Nu är det FEST

    Mange B

    SvaraRadera
  2. festa lite åt mig också. :-D

    SvaraRadera