tisdag 28 april 2009

gårdagen

Två observanta läsare noterade att det var glesare än normalt bland inläggen i går. I går morse skulle jag skrivit ett inlägg om ärlighet och artighet. Istället sov jag. När jag väl vaknade var det bara att trampa plattan i matan för att hinna i kapp. tyvärr så lyckades ajg inte under hela dagen. Kändes hela tiden som jag låg lite efter. på jobbet skulle jag skriva ett inlägg om lathet och rädsla en designmiss och ett om nya yrkeserfarenheter. När jag kom hem så skulle jag skriva en sammanfattning om dagen. istället så var det hela tiden något jag först skulle göra. Jag kom i säng en kvart för sent till slut fullkomligt utmatad och uppjagad. Kunde jag sova då? Nä, Jag var pigg som en påtänd hamster i en kaffefabrik. lite mer en än timme senare somnar jag av utmattning.

Nu vet ni i alla fall vilka inlägg jag skulle skrivit, frågan är om jag skall försöka skriva dom och komma i fas eller om jag skall vända blad och fånga dom nya inläggen som kommer emot mig.

Ha den bra dag!

1 kommentar:

  1. Skitsamma, bara det inte händer för ofta som jag skrev innan... Fånga dom nya inläggen som kommer, annars kanske du minns fel och far med osanning i bloggen och det skall man ju inte göra! Ha en bra dag!

    Mange B

    SvaraRadera