torsdag 26 mars 2009

Elefantblåsa

Ibland kan jag höra mina grannar. Inte alltid men på kvällen när jag har gått och lagt mig så kan jag höra dom i tystnaden. Jag har bland annat en som skrattar. Men det är inte honom det här inlägget skall handla om.
I går kväll och jag gjort vad jag skulle på toaletten och gått och lagt mig hörde jag hur det pårlade. Min tanke var att det var grannen som lättade på trycket. Så jag la mig till rätta och försökte ignorera ljudet. Efter ett par minuter började jag undra hur länge han tänkte skvala. Efter ett tag gick jag upp och upptäckte att det var min egna toalett som led av inkontinens... Spolningen hade satt sig på tvären och ville inte vara med. Jag kan ju inte påstå att jag kände mig snart. Tur att jag är en handyman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar