måndag 30 mars 2009

Mera blått


Så har blått blev det!

8 kommentarer:

  1. The lord work in mysterious ways. Jag är glad att jag har hittat hit! Johanes...

    SvaraRadera
  2. Works skulle det ju stå. Fan!

    SvaraRadera
  3. Jaha, då får man bomma igen och flytta då? :-P välkommen

    SvaraRadera
  4. fan nu vet jag inte om kommentaren blev skickad..

    skrev iaf:

    Blått är bra och studier visar att blått gör dig mer kreativ! Den Du!

    Så att t ex ha en blå bakgrund på datorn gör en hel del eftersom man kollar på den rätt frekvent :)

    SvaraRadera
  5. då har jag med andra ord rätt färg på bloggen? :-)

    SvaraRadera
  6. Jag läser mer än glor på färger...

    Mange B

    SvaraRadera
  7. haha, då får jag se till att skriva mer :-)

    SvaraRadera
  8. Lugn Johanes, jag kommer följa din blogg med glädje!

    SvaraRadera