måndag 23 mars 2009

Ny start!

Då skall jag göra ett nytt försök med en blogg.

Varför då frågar jag mig? Den förra var ju ganska rörig och hade absolut inget tydligt spår.

Nä, det är helt riktigt, men jag tänkte ändå försöka mig på det här igen.

Vad kommer den att innehålla den här gången då?

Ja, samma som sist. Film och foto skall ligga i centrum. Men sen kommer det dyka upp lite mat och annat skoj också.

Jaja, vi får se hur det går den här gången. nu återstår det ju bara att skriva:

Välkommna !

3 kommentarer:

  1. Mat??? Det låter intressant, kanske du har nått bra att dela med dig av ;-)! Röriga bloggar är dom bästa, hoppas jag :-O.

    Mange B

    SvaraRadera
  2. Ja, nu fick jag minsann lite press på mig. :-o

    SvaraRadera
  3. Ähhh, känn ingen press, på tal om press så köpte jag en antik "pressyltepress" för ett tag sedan, skall bli skoj att testa den vid tillfälle!

    Pressa-Mange

    SvaraRadera