tisdag 31 mars 2009

Promenad



Solen visade under dagen vad den gick för men när jag kom hem från jobbet så hade diman slutis sig som ett blött lakan över Simrishamn. Lite besviken blev jag men tänkte samtidigt att jag kanske kunde få till lite bilder ändå. Sagt och gjort efter lite gitarrplink och en dusch så tog jag min kära kamera och spatserade ut i geografin. hade jag vetat att det skulle vara så kalt så hade jag minsann lämnat öronen hemma! Det var inte alls något väder som hade antytts under dagen. det blev bara en kort runda och inga speciellt lyckade bilder.

Nu skall jag laga lite mat och sen så skall jag umgås med gitarren lite.

Ett litet tillägg: Jag var borta i nästan en timme och när jag kom tillbaka så stod dörren på glänt. min första tanke var: Shit, jag som inte har städat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar