söndag 29 mars 2009

Söndagshandling

Då var den obligatoriska söndagshandlingen avklarad. Priset för maten som skall räcka till nästa söndag stannade på omkring 500:- ett par kronor dyrare än vanligt. från och md den förste så skall jag skriva ner precis varenda utgift jag har i ett par månaders tid, ja inte här då men för egen del. nu skall jag på och baka bröd och laga lite mat, vi får se vad det blir.

och som vanligt glöm inte att kommentera, behöver inte vara någon roman eller så, bara något litet :-)

tack för bloggtipser Mange B

4 kommentarer:

  1. fan vad jäsigt sa den när den hamnade i vattnet.

    SvaraRadera
  2. är det någon ironi som jag inte förstår?

    SvaraRadera
  3. Hmmm, kan det vara ett svar på ett inlägg du gjort någonstans? Inga romaner? Där fick jag mig en känga också ;-)!

    Mange B

    SvaraRadera
  4. absolut inte här delas det inte ut några kängor inte. :-)

    SvaraRadera