onsdag 1 april 2009

Smarta kommentarer.

Den gamla stammen av målare har förmodligen fått i sig för mycket lösningsmedel och starka färger men det är roligt att höra på dom. eller vad sägs om dom här kommentarerna.

Min kollega slår i huvudet varpå han utbrister: Ajtusan, jag slog huvudet i skallen.

Eller när man kommer in i fikarummet och söker efter en ledig plats så kan man få en kommentar i stil med: Ta en stol och stå upp.

Eller som i dag när vi åkte hem så satt han och gäspade. ena stunden för att i nästa slänga ur sig: Här sitter jag och gapar sömne utan att tänka på vem som kör.

Andra roligheter är när dom sjunger låtar som: blott en dag, mitt ögonlock är sönder...

Finns precis hur mycket som helst men jag sparar lite på det. Kan ju inte ta allt på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar